Type hier je zoekopdracht
Vraag direct een demo aan bij een van onze solution architects
Meer over onze demoWe komen zo snel mogelijk bij je terug voor een afspraak
Nieuws
Wanneer uw organisatie groeit, krijgt u te maken met verschillende uitdagingen. Eén daarvan is het […]
Wanneer uw organisatie groeit, krijgt u te maken met verschillende uitdagingen. Eén daarvan is het houden van grip op uw inkomende facturen. Nog maar al te vaak zwerven papieren facturen door de organisatie, raken zoek en/of worden dubbel betaald. Dit kost geld en ook kostbare tijd door een inefficiënte georganiseerd proces. Om dit voorkomen kunt u gebruik maken van Elvy. Elvy is oplossing die facturen digitaliseert en de afhandeling daarvan automatiseert. Dit zorgt voor een efficiënt proces en minimalisering van fouten zoals te laat of dubbel betalen. Door de koppeling met SAP Business One worden de facturen direct verwerkt in de financiële administratie zodat u altijd een actueel beeld heeft van uw open posten.
De factuurverwerking van Elvy bestaat uit de vijf stappen:
Wanneer er meerdere facturen per maand zijn loont het al snel om uw factuurverwerking te automatiseren door middel van een oplossing als Elvy gecombineerd met SAP Business One. Het efficiëntere proces en de veel lagere kans op fouten zorgen er dan al snel voor dat deze investering zich terugverdient. Binnen Planlogic hebben we veel ervaring met het implementeren van SAP Business One gecombineerd met Elvy en het daarbij goed inrichten van uw facturen en documentenstroom. Wanneer u daarover meer wilt weten, horen wij dat graag.